Gramy razem już rok. Specjalny event - promocja!

2019-12-04
Gramy razem już rok. Specjalny event - promocja!
Drodzy Gracze,
pragniemy z dumą ogłosić, że FootballTeam w nowej wersji, z nowymi pomysłami i z nową załogą kończy roczek! :) Dokładnie 5 grudnia 2018 r. ruszyła innowacyjna wersja FT. Był to rok ogromnej ilości pracy włożonej w to, aby produkt cieszył się niesłabnącą popularnością, a wręcz, dzięki progresowi kolejnych prac, dalej się rozwijał. O obecnym sukcesie gry niech świadczą dziesiątki tysięcy pozyskanych nowych użytkowników czy odbijająca się nadal szerokim echem reklama gry w internecie (szczególnie na Youtube, ale nie tylko).  

Kiedy startował obecny serwer i pisaliśmy o długoletnim projekcie pojawiły się sceptyczne głosy, że jest to niemożliwe. Mimo wielu uszczypliwych komentarzy, sugerujących upadek gry po kilku miesiącach lub szybkie otwarcie kolejnego serwera, zespół FootballTeam wytrwale i z determinacją prze do przodu, trwając w postanowieniu rozwijania wyłącznie jednego serwera; nanosząc bieżące poprawki i okresowo wprowadzając ciekawe nowości, które urozmaicają czas spędzony w grze.


Pakiety urodzinowe 
Przygotowaliśmy dla Was wielką urodzinową promocję! Czas promocji to 5 - 11 grudnia (włącznie). 
Dla każdego darmowy pakiet urodzinowy zawierający +5 000 000 EURO, +1000 ENERGII oraz Unikalny skin do zimowego grania.
Od poniedziałku (9 grudnia) po resecie promocyjnych pakietów, będzie możliwość odebrania ich po raz drugi.

Promocyjne pakiety o wartości nawet o 90% korzystniejszej niż regularna oferta sklepowa. Pakiety zawierają kredyty, energię, euro oraz unikalne skiny urodzinowe!


Rozdajemy Nagrody na Pogaduchach
Szybkie Strzały z Dobrym Mikołajem i jego czerwonym pomocnikiem.
Administracja (wyjątkowo) nie będzie rozdawać banów, a przyniesie wór prezentów dla osób, które udzielą prawidłowych odpowiedzi w zagadkach o tematyce piłkarskiej. 
Świąteczna edycja quizu piłkarskiego “Szybkie Strzały” odbędzie się w dniach 05.12. (czwartek) i 06.12 (piątek), o godz. 13:00 i 21:00 na chacie gry w zakładce POGADUCHY. Dobra zabawa i świetne nagrody gwarantowane.


Nad czym pracujemy?
Jak zapewne pamiętacie, od samego początku podkreślaliśmy, że skupiamy się na długoterminowym planie rozwoju gry. Wdrażamy większość zapowiadanych nowości, jednocześnie kładąc nacisk na ewolucję rozgrywki. Rozwój postaci i klubów wymaga od nas reagowania na aktualne potrzeby graczy. Większość z Was na pewno pamięta, że inaczej grało się rok temu - od tamtego czasu zmieniło się wiele. Pomimo mnogości zapowiadanych pomysłów niektóre z nich w międzyczasie uległy modyfikacji, a niektóre zostały rozdzielone na kilka modułów, tym samym tracąc swój pierwotny zarys i celowość wprowadzenia ich do gry. Niezaprzeczalnie jednak staramy się zapewnić ciekawą rozgrywkę - tu i teraz, jednocześnie patrząc w przyszłość i mając na uwadze konsekwencje wprowadzanych modyfikacji. 



System zapisu setów
Zmiana kilku przedmiotów podczas meczu jednym kliknięciem? Dzięki zapisywaniu konfiguracji przedmiotów będzie to możliwe. Od teraz zakładanie przedmiotów np. z kondycją lub stałymi fragmentami będzie opcjonalne również z poziomu meczu, bez potrzeby wchodzenia do szatni. 

Przykład: W momencie podyktowania rzutu karnego napastnik wybiera set, w którym znajdują się przedmioty z umiejętnością stałe fragmenty - dzięki temu znacząco zwiększając szanse na strzelenie gola. Zasada ta będzie działała także w drugą stronę - golkiper będzie mógł, jednym kliknięciem, ubrać się w set z SF.


Zmienny styl gry podczas meczu
W grze wyróżnimy 8 stylów - odpowiadających wytrenowanym umiejętnościom. 
Obecność podczas meczu będzie zwiększać zaangażowanie naszego zawodnika, dzięki czemu lepiej zagra o określony %.
Dostępne będzie 5 poziomów intensywności stylu. 
1 poziom będzie najłatwiejszy i dostępny dla każdego gracza - wymagający jedynie obecności podczas meczu, bez konieczności posiadania odblokowanych specjalizacji oraz użycia boostingu. 
Na kolejnych poziomach zmienny styl gry będzie ściślej powiązany z wytrenowanymi specjalizacjami oraz potrzebą aktywacji do użycia boostingów. 


Platynowe przedmioty
Udostępnimy możliwość wymiany złotego przedmiotu, mającego 20 poziom ulepszenia, na przedmiot platynowy. Taki przedmiot nie zmieni nazwy oraz będzie pasował do już posiadanego seta złotego - będzie pełnił funkcję tzw. Jokera. Tym samym gracz mający złoty set, a w nim przedmiot platynowy, nie straci wcześniej zdobytego bonusu. 
Nowy przedmiot na poziomie 0 otrzyma więcej umiejętności bazowej od swojego odpowiednika na tierze złotym. Ponadto platynowy przedmiot uzyska możliwość ulepszania go od poziomu 0 do 20. 


Aukcjoner 
Nowy moduł na rynku, gdzie gra/system będzie wystawiać na sprzedaż, unikalne oraz pożądane przez graczy, przedmioty. Nie będą to jednak licytacje, w których wygrywa ten, kto  zaproponuje najwyższą kwotę. W FT wprowadzimy tzw. aukcje holenderskie opierające się na wstecznym odliczaniu zegara. 
Czas do końca aukcji będzie stopniowo maleć wraz ze spadającą ceną przedmiotu i pierwsza (jednocześnie jedyna) osoba, która zatrzyma odliczanie zostanie zwycięzcą/nabywcą.


Skiny
Wprowadzimy do gry specjalną paczkę zawierającą skiny przedmiotów oraz piłek. 
Paczka będzie zawierać również klucze premium
Skiny podzielone na tiery będą możliwe do zdobycia podczas losowania. Kupione paczki będzie można sprzedać na rynku za kredyty.

Ponadto w najbliższym kwartale skupimy swoją uwagę między innymi nad następującymi zagadnieniami:

- Nowe rodzaje zakładów meczowych
- Kolekcje przedmiotów na różnych tierach wymienialne na nagrody
- Nowe zadania i wyzwania do zaliczania.
- Unikalne taktyki do odblokowania jako osiągnięcia (np. mecz sezonu)